Ändrade planer!

Mora med Josefine står fortfarande på schemat! Dock har det blivit framflyttat till kl 13. Från början var det meningen att jag skulle sätta mig på cykeln för att trampa ner till stan om ca 5 minuter. Men jag lyckades såklart tajma in regnet... Så för att vara på den torra sidan har jag nu bestämt mig för att ta bussen ner. Men nästa buss går alltså inte förrän kl 12.40... Så nu är det väl bara att vänta misstänker jag... Jag måste verkligen fixa block och grejer till skolan. Och just idag är enda dagen som passar, imorgon och på fredag är det "förträff" med IBG10, på lördag blir det innebandymatch i Sundsvall och på söndag är det stängt. Och på måndag, ja, då börjar skolan! Galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0