Säg mig att det finns något mer

Vid exakt den här tiden imorgon sitter jag antagligen i skolan, på gymnasiet. Fan vad galet det känns. Den sista sommarlovsveckan har bara susat förbi och imorgon kl 9 ska jag och alla andra ettor sitta i S:t Mikaelsskolans aula. Upprop är det som gäller, usch vad hemskt det låter!
     Men förväntningarna och förhoppningarna är, precis som de varit ända sedan skolavslutningen, höga. Och jag tänker inte låta något komma i vägen för det - gymnasietiden ska bli de hittills bästa tre åren i mitt liv! Nervositeten inför morgondagen vägrar dock försvinna, men kanske är det så det ska vara? Det är ju så mycket nytt som väntar, jag har knappt en aning om någonting. Men det är också det som gör att jag längtar tills imorgon, att jag inte alls vet vad som kommer hända. Jag vet knappt någonting. Jag kastar mig ut och testar mina vingar. Och taggad är jag!
     Halv två idag ska jag träffa Linda på Unihoc Arena, ska spana på killar. Haha, eller ja... Som jag sa igår, vi ska kolla på internmatch mellan H2 och H3. Heja H3! De är ju trots allt mina IBG-classmates, hur konstigt det än känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0