Seger!

Gaah, vi är så otroligt grymma! Seger med 11-8, så skööönt! Vi hade ju knappast suttit i en buss i fyra timmar för att sedan förlora matchen. Så vi passade helt enkelt på att vinna, hehe. Så nu, åtta timmars bussresa, två timmars (4x20 min) innebandymatch och ett par luugna timmar hemma sitter jag här framför datorn och försöker inse att morgondagen är den absolut sista lediga dagen innan jag börjar gymnasiet - det ÄR galet.
     Och hur spenderar man på absolut bästa sätt den sista sommarlovsdagen? Ja, det vet jag inte... Men imorgon kl 14 tänker jag i alla fall sitta på läktaren på Unihoc Arena och kolla på internmatchen mellan H2 och H3. Kanske kan man få sig en glimt av något snyggt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0