Sovmorgon? Glöm det.

Haha, efter att jag skrivit senaste inlägget la jag mig i soffan och somnade direkt! Jag var så sjukt trött, vilket är fullt förståeligt...
     Trött är förresten något jag garanterat kommer vara imorgon också. Då har vi nämligen match i Sundsvall kl 11. Så det blir knappast någon sovmorgon imorgon... Kl 05:30 går bussen från Unihoc Arena, jag måste alltså ställa väckarklockan på 04:30. Usch, vad hemskt det låter... Imorgon kväll när jag kommer hem, mellan ca sju och åtta, lär jag ju vara halvdöd. Ungefär som idag alltså. Så det blir nog garanterat en luuugn lördagkväll hemma i soffan - vilket jag inte har något emot. 
     Inte riktigt än, men snart, ska jag dejta sängen. Ska försöka packa allt inför morgondagen först och dessutom vara lite social med familjen. Men några fler inlägg blir det nog knappast, så godnatt!  


Kommentarer
Postat av: Stefanoliwia

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-19 @ 22:12:55
URL: http://stefanoliwia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0