It's not a big world that we live in

 
Ett par jeans rikare - och med det 500 kr fattigare. Den perfekta modellen, så jag tänker inte klaga!

Jobb hela morgondagen, 9.45 - 15.30. Det är för innebandyn, så det handlar alltså inte om pengar som hamnar på mitt konto. De två jobben från vilka lönen blev min alldeles egen är jag förresten klar med! Sista arbetsdagen var  igår. Den sista veckan innan skolan ska jag passa på att njuta av ledigheten, för under terminen kommer jag nog knappast få chansen att njuta. Jag räknar med mycket plugg, det ska ju tydligen vara så på NV. Trots detta längtar jag verkligen till en ny klass, en ny skola, nya människor - och ja, allt annat nytt också för den delen! Jag hoppas och tror att det kommer bli suuuper! Hoppas verkligen att det blir så bra som jag förväntat mig - eller kanske ännu bättre!?

Som sagt, jobb tidigt imorgon... Med andra ord är det nog på tiden att jag kryper ner i sängen, godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0