112 timmar & 20 minuter

Nu har jag kommit hem från Mora! Sju block (fem linjerade & två rutade), en kalender, en penna, ett paket 0.7-stift, ett sudd, en överstrykningspenna(?) och ett paket klisterlappar (ni vet sådana som man använder för att markera ut vilka sidor man ska slå upp i t ex en bok?) rikare, men ändå bara 91 kronor fattigare. Super-REA på Bokia eller? Nej, thank God för mitt presentkort! Hade jag inte haft det hade det saknats ytterligare 336,50 kronor i min plånbok. Det enda jag behövde betala för nu var lunchen på Helmers, en supergod och gryyymt mättande tacotallrik! Och en bussresa hem förstås... Till Mora fick jag däremot skjuts med Josefine, så jag sparade alltså 17 kronor, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0