2010 12 17

Har hunnit plöja igenom fem avsnitt av julkalendern, ätit middag, duschat och avverkat en viss en bara under de senaste timmarna. Jäklar vilken effektiv fredagkväll det blev - och den är inte slut än! Hehe, men det jag borde göra - alltså plugga - har jag inte gjort och det lär inte heller hända. Inte ikväll i alla fall.

Dagen dårå. Vad har hänt? Började halv elva imorse vilket borde innebära lååång sovmorgon. Men eftersom den senaste bussen innan 10.30 gick kl 9 var jag så illa tvungen att pallra mig med den... Började ju faktiskt på engelskauppgiften när jag kom till skolan, så heeelt bortkastat var det inte! Dessutom printade jag ut tre labbrapporter som skulle lämnas in till biologi- och NK-läraren. Duktigt! Och det var väl ungefär det bästa jag lyckats med idag, hehe. På naturkunskapen hann jag inte med mycket mer än att titta klart på en film innan jag och Daniel var tvungna att sticka till lunchen. Vi är nämligen klassrepresentanter och skulle på vårt första elevråd på gymnasiet. Det ni! Haha, nej så märkvärdigt var det verkligen inte. IBG efter elevrådet - julspecial eller vad man ska kalla det, hehe. Treorna hade fixat fika och två julklappslekar. MYS! Kul också. Fick som sagt två julklappar; ett paket kakor och ett paket hallonmoussepulver, hehe. Drog hem sen och har bara chillat sedan dess. Tänkte hälsa på TV:n nu, hörde att det prasslade från plasten runt en chokladkaka! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0