Ä man grym ällä?

Aooouch, dålig update idag. Not good. Men jäääklar vad duktig jag varit på att plugga! Har i princip bott i matteböckerna varje ledig stund. Nästan i alla fall. Stannade t o m i skolan en timme extra - den ni! Har ju prov imorgon. Resultatet av det verkar dock inte ha någon större betydelse för mina betyg, utan det är nationella som gäller! Blä, hemska tanke. Men det är långt tills dess! Nu när jag har pluggat hela dagen har jag otroligt nog insett att det här provet kanske kan gå bättre än väntat, jag kan ju ändå det mesta. Åtminstone the basic stuff. Life's pretty good.

IBG - fys - första lektionen idag. Rätt chill faktiskt, men svettig och trött blev man ändå! Gissar att jag kommer ha lite lagom träningsvärk både här och där imorgon. Lunch, fisk. Spanska sen, segt som fan... Matte i V-huset, lovely Tuesday. Svenska sista lektionen, i datasalen (för att söka information till den skrivuppgift vi håller på med) - vilket såklart innebär facebook... Hehe, iMac-datorer var det dessutom. Jag är verkligen urusel på Apples datorer, kommer ju knappt in på internet! Men det är nog bäst att jag förbättrar mina skills nu när vi ska få "egna" datorer i skolan efter jul. Macbooks, eller vad de nu heter, haha. Stannade hur som helst kvar efter svenskan och pluggade matte med två classmates. Kul att man satt liiite för länge och missade bussen hem sen också. De har ju lagt om busstiderna i helgen och skolan har såklart inte den nya tidtabellen. Blev lurad på fem minuter och fick frysa i -20 vid hållplatsen i en kvart innan jag ringde efter hämtning och gick in på OK och köpte lite plåster på såren; Daim! Dyrt, men sååå värt det.

Träning på kvällen. Chill som fan. Vi hade tydligen tvåtimmarspass idag, men jag stack ändå efter en timme. Matteboken väntade! Och det är den jag har gullat med de senaste timmarna... Ooops, jag lär sova nu. Med matteboken under kudden för att få kunskaperna och alla formler att falla på plats. Haha, det är ju värt ett försök i alla fall! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0