All I wanted for xmas was you



Huhu, lekte lite med webcamen nu igen. Illa. Jaja, ännu en underbar julafton har tagit slut. Buhu, ett helt år kvar till nästa dårå. En härlig dag har jag i alla fall haft, trots att julkänslorna varit på vift. En del klappar fick jag också. Och pengar. Så nu jäklar börjar jag seriöst planera att låta en iPhone 4 flytta hem till mig. Trots att mina päron tycker att det är så sjuuuukt onödigt. Men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte köper en. Kanske ångrar jag mig om jag köper en också, men så dålig kan den väl inte vara? Jag vet ju inte förrän jag köper en - och om jag inte köper en kommer jag ju aldrig få reda på det. Jag måste alltså köpa en. Hehe, det är sjukt vad snabbt denna dag gick, det har ju redan varit den 25:e i 1 ½ timme! Galet. Well, jag lär sova. Ta en extra titt på de ohyggligt vackra bilderna här ovan vettja... Höhö. Tur att min feta vagel på höger ögonlock inte syns, men känns gör den kan jag lova! Hur som helst, goood (jul)natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0