ATM

Sitter just nu i sängen med datorn i knät och myser med kakpaketet som låg i en av mina julklappar på IBG idag. I det andra paketet låg det ett paket hallonmoussepulver. Hehe, det kan bli spännande att smaka... 

Hade tänkt plöja igenom några avsnitt av årets julkalender. Man måste ju se den innan man dömer den. Fast jag har inga större förväntningar, haha. Borde skriva lite på svenskan och engelskan sen också. Men neeeej, inte än på ett tag. Jag tror att till och med julkalendern kommer vara roligare!



Haha, lekte nyss lite med min webbkamera som inte blivit använd på väääääldigt länge.
Slänger in några oerhört vackra bilder här nedanför dååå;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0