Första trepoängarN

Innebandymatch, SSL, KAIS Mora - Balrog, var det ju som gällde ikväll. Efter några riktigt nervösa sista 10 minuter var de tre poängen ett faktum. Sååå grymt skönt! Nu lär de ju få en riktigt god jul, boysen i laget. Grymt var ordet. Resten av kvällen har bara gått åt till att städa mitt rum. Inte så kul, men helt underbart nu när det är klart!

Chill dag idag förövrigt. Skola mellan 8 och 9.45, vi käkade bara tårta och hade härligt trevligt. Tårtan var grymt god, åtminstone de första tuggorna. Efter ett tag var grädden (vilket var vad tårtan bestod mest av) inte fullt lika god och frestande, hehe. Sprang runt på stan i sisådär 3 ½ timme efter skolan. Käkade tacotallrik med Linda (inte det lättaste att få med henne på det kan jag lova!) och shoppade massa julklappar med systeryster som kom ned vid 12. När vi kom hem, vid 14, slog vi in alla klappar, så nu är vi äntligen klara med allt! Greatans det ni.

Blir tydligen väckt vid 9 imorgon... Så jag antar att det är bäst att försöka sova any second. Först ska jag försöka hitta nåt att äta så att jag inte svälter ihjäl inatt. Kanske blir det också så att min laptop (och kanske "Ung & bortskämd" på svtplay) får göra mig sällskap i min nybäddade säng. Eventuellt då alltså. Hehe, godnatttttt!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0