Lovely weekend

Två hemskheter mindre! Svenskaredovisningen gick över förväntan, biologiprovet tvärtom. Men jag är nöjd ändå. Och det är så otroligt skönt att det är klart! Nu är det bara matteprov och svenska skrivuppgift kvar. Kul att både söstra mi och pöjken min har gjort klart allt för den här terminen liksom. Inte lite avundsjuk va? Menmen, life is hard. Särskilt när man går NV uppenbarligen. But hey, what did I expect? 

Helg. Bara ordet smakar ju rätt underbart. Men vad händer egentligen i helgen? Nja, inte mycket faktiskt. Ikväll lär man ju checka Idol-finalen, konstigt är det ju annars. Något gott att äta till det skadar ju inte precis heller. Men imorgon då? Jo, då skulle jag och mami tydligen baka lussebullar. Åh, underbara skapelse! Fast det lär ju knappast ta hela dagen, så matteboken kan ju räkna med att bli använd (och säkert även somnad i). Hoppas även på att få lite tid med bästaa. Om inte på lördagen så åtminstone på söndag? Aja, vi får se.   

Kanske dags att knåpa ihop en önskelista också? Aa, det får nog bli så nu. Kanske. Jag tänker faktiskt unna mig en pluggfri fredag nu! Faaast engelskatexten vi fick i läxa igår lär ju gå fort att läsa igenom? Hm, kanske gör det senare ändå. Ciao folket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0