No one ever said I would cry



Kom hem för sisådär en halvtimme sedan. Har hunnit med begravning, en snabbrunda på stan (vilket inkluderade ytterligare lite pillepill på iPhone 4♥), lite Maxi-handling och fika hos farmor och farfar. Upplevelser från min första begravning? Det var fint, kyrkan + minnesstunden på China efteråt, allt var jättefint! Men jag kan knappast påstå att det var en rolig upplevelse, fast det vore väl nästan konstigt att tycka så? Å andra sidan var det ju rätt kul att käka på China, med tanke på sällskapet då alltså. Underbara släkt! Hur som helst, jag lyckades gråta/snörvla ner en hel del papper när vi satt i kyrkan. Men det var så jäkla fint! Bäst var helt klart när min tremänning, Linn, 11 år, sjöng "Gabriellas sång". Vackert.

Helen Sjöholm - Gabriellas sång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0