Once mine, not anymore

Alltså detta är sjukt. Det är bara tre nätter, två dagar och en kväll tills det är julafton. Eller två timmars fika i skolan, julklappsshopping till sex personer, en tacotallrik på Helmers, en SSL-match, en begravning och en massa julfix (om man hellre vill säga så). Jag har nog aldrig haft så här lite julkänslor så nära inpå julen förut! Lite läskigt faktiskt. Och det känns så otroligt overkligt att JAG HAR GJORT KLART ALLT PLUGG FÖR DET HÄR ÅRET! Knappt så jag fattar det ju. Men snart inser jag nog hur jäkla underbart det faktiskt är. Tro mig - det lär inte dröja.

För ganska exakt en timme sedan blev jag alltså klar med årets sista skoluppgift! Svenska var ämnet. Imorgon blir det bara prinsesstårteätning och julklappsutdelning (till bästa klassföreståndarna!) i ungefär två timmar, sen är vi också fria! Jag säger också eftersom de flesta redan verkar ha jullov - så orättvist. Planen är att skippa skollunchen och dra ner på stan och käka lunch med Linda, ska försöka fjäska med henne till Helmers och äta underbart god tacotallrik och snacka en jäkla massa skit! Sånt man bara har tid med när man har lov alltså. Sen ska jag och systeryster panikshoppa de sista julklapparna, vilket tyvärr innebär nästan alla julklappar... SSL-match på kvällen. Morgondagen kan bli grymt mysig. Hoppas på seger för herrarna som pricken över i. Nu vet ni att jag har en fullspäckad morgondag framför mig, så att ni förstår varför uppdateringen blir lika kass som idag och - framför allt - igår, hehe.

Mami är i full gång med att griljera julskinkan. Snart ska tomtarna plockas fram och granen tas in (två dagar för tidigt för granen egentligen, men idag är enda dagen vi har tid!). Mitt i alltihop ska jag på träning. Greeeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0