Painful Wednesday

Dagen började ju bra iaf, sovmorgon till 9.20. Kul att första lektionen var utan lärare sen då, jag kunde ju lika gärna ha stannat hemma ett par timmar till. Men det var ju inte så dumt att hänga med klassen heller. Lunch - fisk. Rätt gott faktiskt. Biologi sen. Den lektionen kunde ju ha börjat bättre. Jävla SMS. De 28 orden påverkade såklart också IBG. Eller var det kanske den nya klubban? Men så illa var det faktiskt inte, sämre har det gått att träna. När jag kom hem tänkte jag plugga - och gjorde faktiskt det också. Lite, i alla fall. Men de 28 orden hade blivit massa fler och tog allt mer plats i min lilla hjärna. Plugget blev lidande. Tur då att ett 10 minuter långt telefonsamtal senare rensade min hjärna inför kvällsträningen. Ny klubba som sagt, så även den träningen kunde ha gått något bättre. Men det var en jävla röra i mitt huvud så jag är nöjd. Nöjdast? Dunno. Nu ska jag snart sova. Natti!


Dagens: What doesn't kill us makes us stronger. Hopefully.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0