Sex dagar

Så lång tid är det kvar till julafton. Jag kan knappt fatta det, var är julkänslorna liksom? Kanske kan det vara anledningen till att jag idag köpte och slog in årets första julklappar? Illa men sant. Skönt att äntligen ha börjat i alla fall. Får dra med mig systeryster ner på stan någon dag den här veckan och köpa de sista klapparna, I suppose.  

Eftermiddag redan. Och vad har jag hunnit med? Mja, stan med mami och papi på förmiddagen. Blev förälskad i en oversizetröja på H&M, men köpte den inte eftersom jag borde spara mina pengar till julklappar. Jag kan ju alltid hoppas att tomten kommer med underbaringen...
     Ska nog hjälpa mamma med pepparkaksdeg snart. Och städa och julpynta. Och skriva på engelskan och svenskan. Det där sista är dock inte vidare troligt att det blir av, hehe. Men det visar sig. Tjarå så länge :)

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Ja, fast det känns ju lite konstigt :) Min jul är redan över (typ iaf, blir väll någon form av julfirande där bort också skulle jag kunna tänka mig) och alla andra har den kvar, haha :) God jul på dig också! ;D

2010-12-18 @ 22:24:14
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0