Hej mitt vinterland

Kom hem från skidåkningen för ungefär en och en halv timme sedan men har fortfarande ont i fingertopparna av kylan! I tåspetsarna också. Usch för -15 grader... Men skönt att åka skidor faktiskt. Trevligt sällskap dessutom :) Haha, det blev en mjukstart idag, det var ju faktiskt första gången för säsongen. Men mer ska det bli! Vi har ju vårt mål att kämpa för - ibg10!

Skidåkningen var bara ena halvan av den planerade träningen idag. Vi hade tänkt dra ner till Ryssa (Unihoc Arena, fd Ryssahallen) efteråt och träna lite skott - vilket jag behöver! Men tyvärr var det låst så vi fick hoppa över det :( Hur ska jag klara mig utan innebandy ända tills nästa måndag?! Visst, jag ska kolla på min lillasysters cup i Ö-vik.. Men det är inte samma sak - jag vill ju spela! Jullov från skolan är bra, men från innebandyn?! Nej tack!

Nu måste jag börja packa tills imorgon. Åker hemifrån vid halv åtta(?), så det blir ingen sovmorgon imorgon heller.

Förresten, som ni ser är headern fixad. Men det är himla svårt att få den perfekt! Det finns ju så många olika sätt att göra den på, därför lär det också bli många headerbyten - men det får vi leva med :)


Kommentarer
Postat av: linda

vi får dra te ryssa på tors efter skidorna;)

kul vare och vi kommer va bästtränad(;

2010-01-02 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0