Segern är vår!

Och så är även guldet! Grymt bra! Spännande final - ända in i det sista! Syrran blev Finalens lirare :) Och när de säger det i högtalarna ställer min kusin sig upp och ropar: "Det är min kusin!" Haha, han är för söt :)

Men nu är jag hemma - äntligen! Borta bra men hemma bäst - det stämmer verkligen. Hade tänkt kolla på någon film eller något ikväll, men det är så kallt i huset så nu vill jag bara krypa ned under täcket och sova :)

 

Hela helgen kommer troligen gå åt till innebandy. Två dammatcher, en herrmatch och syrrans match. Jag tror jag ska flytta till UA (Unihoc Arena)! Fast i och för sig bor jag ju nästan där redan... Men jag älskar't, så varför klaga? :) Förhoppningsvis blir det UA en stund imorgon också, med Linda. Vi får se hur det blir, men hoppas på det!

Nej, nu ska jag sova! Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: j

ja låten är bäst! :D

<3

2010-01-07 @ 00:48:39
URL: http://jennieherrlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0