We go for gold!

Syrrans lag vann semin - efter 5 min förlängning och straffar! Final för dem imorgon kl 8.50. Måste upp 7, ska äta frukost när matsalen här öppnar, alltså kl 7.45. Har de tagit sig så här långt, till final, ska de också vinna guldet! De får absolut inte förlora den viktigaste matchen. VINN NU VAFAN! :D

Helt annan nivå på domarnas bedömning här dessutom, i alla fall mot vad vi är vana vid. Här får man knappt nudda varandra innan de blåser frislag. Om domarna hör klubbor slå ihop blåser de direkt. Om någon ramlar blir det genast utvisning eller frislag. Jag kanske överdriver lite, men det jag menar är att KAIS-lagen hela tiden verkar ha domarna emot sig. Vi är ju vana att få knuffas lite. Men ibland blir det ju faktiskt lite för fula knuffar och lite för mycket slag... Så ibland gör domarna rätt i att blåsa, men lite mer hade de gärna fått släppa. För som det är nu "blåser de ju nästan sönder" matcherna.

Nu måste jag sova så att jag orkar heja fram guldet imorgon ;) Godnatt :)


And all I really want from you is to feel me
Yeah, the feeling inside keeps building
I'll find a way to you if it kills me
If it kills me
It might kill me

Text från den här låten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0