Bästa arbetskamraten


Oskar Linnros - 25

Tänk vad mycket snabbare tiden på jobbet går när man har radion att lyssna på! P3 är helt klart den kanal som spelas mest på min mobil. Den huvudsakliga anledningen är självklart att det spelas (nästan) endast urgrymma låtar! Men även programmen i sig är ofta kul att lyssna på. Just nu taggar jag inför morgondagen då Oskar Linnros är gäst i "Hallå P3 Sommar" kl 12. Alla hans låtar är helt grymma, så det ska bli intressant att även höra honom göra något annat än att sjunga.
     Nu måste jag ladda mobilen så att batteriet inte tar slut mitt i morgondagens (enligt mig) viktigaste radioprogram. Sen blir det godnatt så fort som möjligt, börjar som sagt kl 06.00 imorgon. Tidigt är det, men det är faktiskt rätt skönt att redan ha varit vaken i flera timmar när klockan är 11, alltså då man skulle ha vaknat om man varit ledig. Äh, godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0