Oskar Linnros

Det känns som att min blogg mer liknar en fanblogg för Oskar Linnros. Och visst har många inlägg handlat mestadels om honom, jag propagerar för hans musik i nästan varje rad jag skriver. Men det är just för att hans musik förtjänar all uppmärksamhet. Dessutom vill jag inte att ni alla ska gå miste om en av de absolut grymmaste artisterna just nu.
     Jag har dock märkt att nästan alla mina kompisar verkar ha något emot hans låtar, de tycker inte alls om dem, utan anser att min musiksmak är urusel. Det kanske den också är? Men det betyder knappast att Oskar Linnros låtar är dåliga - de är gudomliga! Så snälla, även ni som redan har dömt ut honom och hans låtar, ge honom och hans underbara musik en chans eller två - ni lär inte bli besvikna!


Oskar uppträdde på "Allsång på Skansen" igår. Jag brukar inte kolla på det programmet, men jag kunde ju inte låta bli igår när de fick finbesök. Här är två klipp från gårdagen:

Ack, Sundbyberg


Från och med du



UNDERBARA LÅTAR, RIGHT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0