Hade gärna varit ledig jämt

Nämen oj vad duktig jag har varit idag! Verkligen (INTE). Matteboken fick faktiskt sällskap till slut, så nu har jag en sida mindre kvar. Hehe, ganska mycket mindre än jag hade hoppats på alltså... Hade tänkt mig att typ hämta upp hela planeringen idag. Helt omöjligt märkte jag nu, men man ska väl ha höga mål har jag hört? 

Jaja, istället för att göra det jag varit tvungen att göra har jag gjort allt annat tänkbart. 4:30 minuter gick dessutom åt till att prata med bästa - och jag lovar att det var värt det! Tränat har jag ju faktiskt också gjort, det måste vara det mest ambitiösa jag gjort på hela dagen. Och då är det nog rätt illa måste jag säga. Men vafan, är man ledig så är man! Hehe, kanske ska fortsätta på labbrapporten som jag faktiskt började med idag efter att ha tittat på "Ung & bortskämd" senare. Alltså när jag har duschat, ätit något och umgåtts lite med familjen. Typ de sista 10 minuterna innan jag ska sova med andra ord. Men det är ju alltid något. Usch, illa - jag vet. Inget mer bloggande blir det i alla fall (troooligtvis). DET är duktigt! Om det nu blir så... Godnatt, anyway. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0