Harry Potter och dödsrelikerna I



1 2 3 4 5

Såg nyss denna nya gryming på bio. Kanske är det det som drar upp betyget lite? Fast det är ju å andra sidan verkligen en bra film. "Harry Potter"-filmerna är det enda jag klarar av i fantasyväg. Härliga effekter och ganska många roliga scener. Åh, vad man önskar att man skrivit böckerna eller åtminstone deltagit i filmerna på något sätt! Eftersom det är en bioaktuell film kanske det ännu finns de som inte har sett den, därför vill jag inte avslöja för mycket. Men ett stor minus är att inget ur handlingen utspelar sig på Hogwarts, jag måste faktiskt säga att jag saknar att känna av atmosfären på den skolan... Men för övrigt är det en grymt bra film. Synd bara att jag inte såg den i 3D, det kunde nog ha lett till en hel del skrik!


Lille Ron (Rupert Grint) är inte så liten längre, han börjar faktiskt bli en riktig hunk ;)


Men ingen kan slå lille Dobby, han är ju bara för söt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0