Hispanohablante. Eller?

Spanskaprovet avklarat! Och det kändes - otroligt nog - bra. Jag blir faktiskt riktigt besviken om det inte blir ett MVG, hehe. Hoppas kan man ju i alla fall... Att få MVG verkar vara så mycket svårare på gymnasiet än det var på högstadiet. Och det suger ju rätt hårt. Man får jobba hårdare, plugga mer och måste helt enkelt prestera mycket bättre. Men jag antar att det är smällar man får ta.

Kom för övrigt till skolan mycket tidigare än nödvändigt i morse. Vi skulle börja med engelska kl 8, men efter att hela klassen stått och väntat på läraren i en kvart gick vi därifrån. Kul att vänta på svenskan som började 9.50, verkligen skitkul. Aja, efter lunchen (då det bjöds på skosuleliknande kyckling) var det spanskaprov. Sen toppades dagen lite snyggt med en seg biologi-lektion (som vi åtminstone fick sluta en kvart tidigare från). Bussresan hem förgylldes av underbaringen himself som tajmade in sitt telefonsamtal riktigt bra. 

Nu är jag hemma och har knappt något plugg att göra tills imorgon. Jag måste dock komma på vad jag ska klä ut mig till på Linnéas kalas imorgon, tema: skräck. Förslag är meeer än välkomna! Och så att alla vet vill jag inte ha en heltäckande mask, det står jag helt enkelt inte ut med. Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0