Horrible Monday

Blä, vad jag hatar måndagar! Så långt till ledigheten liksom. Hela fem dagar. Det är ju för mycket. Aja, jag har snart tragglat mig igenom ännu en seg måndag. Mycket plugg har faktiskt blivit gjort också, så jag kan sova med flaggan i topp eller vad man säger, hehe. Fast jag har gjort långt ifrån allt. Har nämligen två labbrapporter att göra, en tills på onsdag och en tills på torsdag. Great, huh? Nah, not really. Tur att jag har typ tre timmars hål imorgon då. Tänkte dra till mormor och morfar efter IBG så att jag slipper sitta själv i skolan och verka mobbad när alla andra i min klass har lektion eller fortfarande inte har börjat. Livet är verkligen inte rättvist, usch. Men jag lär ju försöka ta vara på den tiden jag får imorgon. Hur motvillig jag än känner mig.

Hehe, depp inlägg eller? Nja, har varit med om mycket värre faktiskt! Ska kanske göra lite nytta nu innan jag måste lägga mig? Aa, så får det nog bli. Eller? Det är ju faktiskt tanken som räknas, right? Äh, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0