Hur bra får man vara egentligen?

Har haft en dundertrevlig kväll med bästa. Och damerna lekte med Pixbo i tv, som pricken över i liksom. Helt okej kväll!

Tro det eller ej, men jag funderar faktiskt på att lägga mig snart. Är ledig imorgon - och det kunde verkligen inte komma mer lägligt! Det ska bli så otroligt skönt att bara vara hemma, trots att det är mitt i veckan och allt. Men hur ledig är man egentligen när man har typ 15-20 sidor matte att göra? Nja, inte så värst va? Usch, imorgon blir matteboken (och tv:n och datorn såklart) mitt enda sällskap. Som sagt, ska snart sova, men funderar på att trycka i mig ett par mackor och en kopp te först... Ja, så får det bli! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0