Ledighet, eller kanske inte

Hehe, kul dag idag då va... Hade ställt mobilen på väckning kl 9. Vaknade då och gick faktiskt upp ur sängen. Kände dock att jag var tvungen att snooza i 10-20 minuter, så jag la mig igen. Skönt var det kan jag lova! Vaknade efter en stund med en obehaglig känsla. Kollade på klockan, 11.04! KUUUUL att man har sovit bort hela dagen. Smått förbannad på mig själv just nu alltså. Åhh.

Matteboken var det som skulle hålla mig sällskap idag ja. Men vafan, inte än va? Nej, jag måste ju kolla på "Ung & bortskämd" på webb-TV:n först! Missade ju det igår när bästa var här. Och labbrapport borde jag också skriva. Om jag tänker efter riktigt ordentligt finns det säkert något annat som jag borde, måste eller bara vill göra. Så matteboken får helt enkelt vänta. Nu blir det SVTplay en timme framöver, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0