Otroligt

Har haft en ovanligt skön söndag faktiskt. Åt frukost vid 10, ensam hemma, framför tv:n. Sen tog jag en lång dusch och passade på att göra benen lena och unna håret en inpackning. Därefter var det lunchtime, tacos. Läskigt gott. Efter lunchen började jag städa mitt rum. Det i sig kanske inte är så underbart. Men när det är klart är det bara för skönt! Snart kan jag ju nämligen se fram emot att krypa ner i en nybäddad säng. Och alla vet väl hur underbart det är?! Jaja, när jag var klar med städningen var det dags att åka till Unihoc Arena och titta på när KAIS Moras herrar tog sina första poäng i Superligan! De slängde in 5-4 målet efter 15 sekunders förlängning. Störtskönt! Dessutom hade jag lite extra fint sällskap vid min högra sida - och jag kan ju knappast påstå att det gjorde saken sämre. Han borde bli herrlagets maskot, en sådan kan dessutom behövas. Tror jag ska framföra det till Peter, haha. 

Dagen avrundades hos farmor och farfar. De bjöd på tårta, det är ju Fars dag. Dessutom bjöd de på riktig underhållning när de skulle försöka sig på att använda datorn (och Internet!) farfar fick i födelsedagspresent. Haha, jag trodde aldrig det kunde vara så svårt att hantera en datormus! De är för söta, farmor och farfar :)

Tror jag ska mata hjärnan med lite tv nu innan jag ska sova. Eller ja, tv vid datorn. Funderar nämligen på kvällens avsnitt av Ensam mamma söker, jag missade ju det när jag var hos farmor och farfar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så de va sämmre sällsakap till din vänsta sida då eller? :(</3

2010-11-15 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0