Sunday quicky

Åhå, nu har jag varit riktigt duktig och skrivit klart en av de två labbrapporterna jag varit (och är) tvungen att skriva. Smart nog valde jag också den som ska vara inlämnad imorgon, det hade ju varit dumt att börja med den som inte måste vara klar förrän på torsdag liksom. Hehe, men jag har den kvar. Usch. Biologiplaneringen som jag gjort så bra har såklart redan spruckit, som om det var oväntat eller? Nej, inte precis. Tur att vi är lediga på tisdag då. Eller ledig och ledig, har sjukt mycket matte att göra. Usch, ibland undrar man om man skulle ha gått bygg eller nåt annat chill program, haha.

Hur som helst, jag unnade mig åtminstone att titta på herrarnas match mot Falun idag, derby ju! De var grymt duktiga och stod emot riktigt bra större delen av matchen, men det räckte inte riktigt... De förlorade med 8-5. Men deppa inte, ni är på rätt väg boys!

Hemskt att den här helgen har gått så fort. Det är redan måndag imorgon igen, blää. Men jag antar att man bara måste bita i det sura äpplet och pallra sig till skolan imorgon. Kul liv, hell yeah. Well... godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0