Don't leave me high

Internet har inte fungerat idag. Dessutom har jag haft ganska sjuuukt mycket plugg att göra. Vi ska jobba övernaturligt mycket i matteboken den här veckan (22 sidor, dröm vidare liksooom) + att vi fick 18 spanska-glosor - tills imorgon! Kul. Inte. Allt det här är i alla fall anledningarna till att jag inte bloggat tidigare. Och jag ska inte säga att jag är på blogghumör heller, jag är mest deppig inför beeptestet (och de andra testerna) som kommer närmare och närmare för varje sekund. Usch, jag vill inte. Jag vet att jag whinar över det nonstop, men JAG VILL VERKLIGEN INTE VARA MED. Usch, vad depp jag är - och kommer vara varje gång det drar ihop sig inför fystesterna på IBG. Alltså en gång per termin, fem gånger till efter denna testomgång. Det är verkligen deprimerande.

Pinsamt deppigt inlägg blev det visst, men det är just vad jag känner mig just nu - DEPPIG. Över testerna, om någon har missat det... För att ta upp något positivt kan jag nämna att jag fick veta hur det gick på biologi-provet idag. Huhu, jag säger inget mer än att jag är rätt nöjd. Bortsett från att jag glömt ett par grejer som jag egentligen visste - men som jag såklart inte skrev på provet. Nej, nu blir jag arg! Jag gick nyss från pepp tillbaka till DEPP ändå! Jag behöver nog sova (det kan ju behövas inför testerna också...). Godnatt! 18 spanska-glosor väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0