Eighteen kisses

Torsdag: Hemstudiedag. Och jäklar vad effektiv jag var. Eller inte. Jag gjorde bara det jag var absolut tvungen att göra, resten av dagen fylldes av sovmorgon och några timmar med en mysig och trevlig kille. Is it love that I'm feeling? Helt plötsligt var dagen slut, detta trots att jag verkligen drog ut på att sova ända in i det sista.


Fredag:
Totalt onödig skoldag egentligen. Att vara lediga på torsdagen och ändå tvingas gå upp och ta sig till skolan på fredagen kändes rätt dåligt planerat. Men måste man så måste man. Skolan var seg som väntat, hela dagen kändes mest som en transportsträcka till höstlovet. Det har i och för sig hela den här veckan känts som - en transportsträcka. Men nu är det äntligen höstlov - and I'm gonna enjoy it! Fast saknaden till A kommer vara gigantisk, but I'll probably survive - somehow. Det lär dock bli ett jobbigt farväl imorgon. Men jag antar att det är smällar man får ta. Ett slags test kanske?

Tråkigt att Daniel åkte ur Idol också. Han var ju den sötaste som var kvar, vem ska ta den rollen nu? Aja, jag får väl sova på saken. Packa det sista måste jag också göra innan jag åker iväg på match imorgon. Så det är nog bäst att dumpa datorn nu. Godnatt folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0