I could have done better

Yeah, beeptestet är avklarat! Och allvarligt talat - varför har jag lagt så mycket energi på att hata det?! Visst, det är absolut inte roligt på något sätt, men så hemskt är det faktiskt inte. Man överlever ju. Självklart ska man ju vara kvar så länge benen bär, vilket inte alltid är superenkelt. Hjärnan har ganska stor makt, så att säga. Möjligheten att kliva av finns ju hela tiden - det är det värsta. Hur som helst, nu blir det beeptest-fritt ända fram till slutet av nästa termin - grymt skönt!

Men att testerna är avklarade betyder knappast att skolan är chill nu. Absolut inte, snarare tvärtom... Jag drunknar i plugg. Matte, svenska och biologi är de ämnen som tar mest plats och tid just nu. Så vad jag ska göra ikväll är väl inte så svårt att lista ut? Nej, just det. Jag ska plugga... Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0