Måndag

Måndag it is. En dag närmare onsdag, en dag närmare testerna på IBG. Usch. Men måndag innebär också att fredagens smålagsspel och helgen som följer efter det kommer en dag närmare. Det kanske inte är så illa med måndag trots allt?

Men det har varit en tråkig och händelsefattig måndag, så på det området får dagen knappt godkänt. Skola mellan 8 - 14.45. Tjoho, vi slutade tidigt idag. Men klockan 15 var det information om hjärtscanning för alla 1:or som går specialidrott, så det blev ingen tidig hemkomst ändå. Och inte blev det mycket roligare när jag kom hem heller. Då var jag ju istället tvungen att skriva en läsupplevelse som ska vara inlämnad imorgon. Den är fortfarande inte klar, så vad jag ska fylla kvällen med kan väl inte vara svårt att gissa? Nej, just det. Jag ska skriva. Och korrekt dessutom, det är nästan det värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0