Några underbara dagar

Helgen i Stockholm var bäst. Jag var där med kul folk kan jag lova. Shoppade faktiskt inte så mycket, bara ett linne och ett halsband, som jag dessutom använde presentkort till. Ekonomiskt värre. Haha, efter alldeles för lite sömn och på tok för mycket Stockholmsstress var jag halvt död igår kväll och inatt. Men det var så värt det. Tröttheten har förresten inte försvunnit helt än, så det är nog snart dags för mig att krypa ner i en varm och mysig säng.

Den här dagen har också varit rätt grym. Och ganska lång. Men framför allt mysig. Kladdkaksbak och massa snack med en intressant pers(s)on gjorde typ hela min eftermiddag. Lovely.

Nu måste jag dra, sängen kallar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0