Sovmorgonsplaneeer

Planerna inför morgondagen är halvt kirrade nu. Huhu, vilken sveeenska. Eh, hur som helst! Jag tror jag går upp tidigt, typ vid 9 - 9.30 och käkar lååång och god frukost innan jag sedan tvingar mig själv att dyka ned i något av allt plugg... Det skulle ju tydligen regna imorgon, så att cykla till skolan (elr ja, faktiskt ända till Hemus) kan jag inte påstå att jag är pepp på. Troligen ringer jag därför m&m och ber någon av dem skjutsa mig - lat och vattenrädd som jag är...

På kvällen toppar jag dagen med innebandyträning, skönt! Jag tror det kan bli en ovanligt bra torsdag. Och fort kommer den nog också gå, precis som hela den här veckan har gjort. Det känns verkligen inte som onsdag idag. Det är nästan läskigt att det går fort. Men det bästa är ju att det snart är fredag, vilket innebär smålagsspel på IBG och sedan kalajs hos Josefine som fyller 16 på söndag. Grattis José! På lördag är det innebandymatch, det blir första riktiga seriematchen för mig den här säsongen, det vore ju konstigt om jag inte var taggad?!

Jag tror faktiskt jag ska försöka hitta till sängen nu, så att jag verkligen kan njuta av att vara utvilad imorgon. Trots att jag går upp ganska tidigt, fast såklart mycket senare än vanligt... Godnatt folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0