The worlds greatest

Jag vaknade vid 9.30 imorse, ändå gäspar jag mer än någonsin just nu. Helt sjukt. Kan det bero på den där en timme långa skogspromenaden på biologin? Galet i såna fall. Trött är jag i alla fall. Och ikväll är det träning. Ska se till att vakna innan den, men risken att somna är nog större än chansen att vakna. Sen träning är det dessutom, den börjar 20.15. Och hallå - jag somnar ju redan! Men på lördag är det matchdags, så jag lär ju börja taggggga.

Fredag imorgon. Hallelujah. Smålagsspel och kalajs hos Josefine. Dubbel-hallelujah. Veckan har verkligen gått äckligt fort, man hinner ju inte ens plugga! Usch, på tal om att plugga; det lär jag ta tag i nu... Läxförhör på naturkunskapen imorgon, det är prio 1 just nu. Tydligen ska jag vara hundvakt en stund nu också, måste nog skynda mig innan valpen äter upp halva köket. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0