This life is exhausting, g'night

Kupolen är det som gäller imorgon. Ska främst hitta en vaaarm och snygg jacka, ett par svarta kängor med snörning och ett par nya innebandyskor. Men jag hoppas såklart på att få med mig lite annat snyggt också. Kanske några sommarkläder på REA? Perfekt till Egypten om ca två veckor!

Hemma vid 17 tror jag, så what to do på kvällen? Jag vet inte, jag vet bara att jag inte vill sitta hemma framför TV:n igen, som jag gjorde nu ikväll. Samtidigt vet jag att det alltid finns något plugg som vill bli uppvaktat, så risken är stor att jag hamnar med näsan i matteboken eller boken vi läser på engelskan, "Diving in". Men usch vad tråkigt det låter, sånt gör jag hellre på söndag! Eller? Nu ska jag i alla fall sova. Min lillasyster ska vara i Falun kl 9 imorgon, jag måste alltså åka med då. Ingen sovmorgon imorgon inte... Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0