Who's the lucky one?

Everything was perfect - except the guy.



Söndag, hemska j-vla dag. Usch, söndag betyder måndag dagen efter. Blä. Men veckorna går i alla fall grymt fort nu, så jag kanske överlever trots allt. Till veckan är det beeptest på IBG - jag vill verkligen inte! Fyfan, vilken förnedring. Aja, om tre veckor behöver jag inte tänka på sån skit - då är jag i Egypten. Gaah, vad skönt det ska bli!

Vi har förresten fått tillfällig tillökning i familjen. Eller, egentligen inte... Vi har bytt ut pappa mot vår kusin, Mattias. Tre teenagers, en hundvalp och en stackars mamma. Det består vår familj av just nu. Pappa tog med sig Ronja (vår stora hund) på älgjakten, så de två sitter nu uppe i skogen. Och ska stanna där tills på fredag åtminstone. Alltså lika länge som Mattias (stackarn... haha) ska bo hos oss.

Dagen har främst spenderats med huvudet i matteboken. Jag lovar, jag kommer drömma om matte inatt. Haha, usch. Om en kvart lär jag bänka mig i soffan, framför TV:n, och kolla på "Ensam mamma söker". Det ska bli skönt att slippa tänka och bara slöa med blicken på TV:n och handen i chipsskålen. Onyttigt för kroppen, jag vet. Men rena dunderkuren för själen! Det var allt jag hade nu, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0