Sämsta starten vi kunde få

Hehe, oj. En månad sedan jag skrev senast! Saknat mig? Nej, tänkte väl det. 
    
Livet rullar på. Plugget och innebandyn tar upp all tid, så precis som väntat hamnar bloggen lite utanför. Idag hade jag mitt första riktiga prov på gymnasiet, i biologi A. Trots att det, så sent som igår kväll, kändes omöjligt att komma ihåg allt vi skulle läsa hade kunskaperna fastnat ändå. Jag skrev hela provtiden och svarade på alla frågor, i och för sig med mer eller mindre djupgående svar, men ändå! Jag är nöjd, det gick ju faktiskt betydligt bättre än väntat. Jag hade inte stått ut med tanken på att inte ha pluggat tillräckligt mycket för att kunna svara på alla frågor! Hur som helst stannade jag vid Maxi på vägen hem från skolan och belönade mig med en burk Ben & Jerry's - Phish food. Så galet god. Minnen väcker den också, från helgen i Stooockholm i våras. Åh, vad roligt det var! Nej, nu har jag snart suttit här i två timmar, dags att gå! Jag borde göra läxorläxor&läxor och städa mitt rum innan det dammar igen. Bye folks, håller tummarna för ett till inlägg inom den närmsta framtiden - jag kan dock inte lova något! Även om jag har tid har jag ju inte alltid lust, hehe. Sorry.



Ludwig Bell - Silvertejp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0