Home, sweet home

Kom hem igår, one day early, hihi. Inte många gånger tidigare som jag har varit så glad över att komma hem som jag var då! Varför vet jag inte. Inga frågor om det, tack! Anyways, igår började jag känna av träningsvärk i magen. Konstigt, tänkte jag då, med tanke på att jag inte alls tränat ordentligt sedan i tisdags. Sen insåg jag att jag ju faktiskt varit hostig sedan i onsdags. En ny upplevelse kan jag lova er, att få träningsvärk av att hosta! Illa.
Har slitit som ett djur idag, heheheh. I alla fall i typ en timme, då jag sandpapprade en träbänk för att sedan kunna lacka den. Kuuuul liv. Äh, så hemskt var det faktiskt inte riktigt. Efter denna lilla ansträngning började dagen på riktigt. La mig i solstolen med boken jag började läsa i förrgår. Några soltimmar senare var boken utläst och min hud några nyanser mörkare. Hur underbart är det inte, att redan i april (APRIL!) kunna se mer eller mindre tydliga bikinimärken på kroppen? Fan-fucking-tastic. Toppade dagen med grillad kyckling. Vad som händer nu och några timmar framöver är ännu ett frågetecken, men det blir nog inget som är värt att skriva om. Nu vet ni att jag lever i alla fall. Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0