I keep on overanalyzing

Tog en paus från överanalyserandet av jag-vet-inte-vad. Historien? Nutiden? Framtiden? Överanalyserat är det som sagt. Istället tog jag mig i kragen (fast egentligen inte, eftersom jag inte har någon riktig krage) och funderade lite på en annan analys - novellanalysen. Tråkigt värre. Men långt ifrån så jobbigt som jag inbillat mig. Allt detta hände för cirka två timmar sedan (jag jobbar verkligen som bäst efter klockan 19-20 på kvällen!). Ett Big Brother-avsnitt och lite överanalyserande senare sitter jag nu i sängen, bara en tandborstning och en ansiktstvätt från att krypa ner under täcket. Sovmorgon imorgon - så nödvändigt. Bussen går 9, kan sova till 8. Lovely. Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0