Lördagen den trettionde april

Hallådäär. Sitter i sängen och värmer mig med en kopp te. Har haft en helt underbar och lugn men ändå halvgalen kväll med bästaste Linnéa och sköntokiga Lydia. Marshmallowsgrillning, en hel del cykling och bara en massa skönt häng blev det. Tack, brudar! Tog dessutom en långpromenad med Linnéa tidigare idag. Längesen vi snackade ordentligt sist så det var riktigt skönt att få prata lite om allt mellan himmel och jord med henne! Några bilder från kvällen kommer imorgon, nu orkar jag inte!
Maggios nya platta går för övrigt på repeat här hemma och har gjort det sedan i torsdags. Snart kan jag nog varenda låttext utantill. Jaja, godnattttt!

Kommentarer
Postat av: LYDIA lodi SUNDIN

SVAR: oja :))) och nu när jag vet din bloggadress så blir det länkisch också!

2011-05-01 @ 14:47:51
URL: http://www.lydde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0