My throat is killing me

Hej. Jag mår kasst, för den som undrade. Och då menar jag inte mentalt, utan fysiskt. Vaknade upp som frisk. Ett par timmar senare kände jag ett litet, litet behov av att hosta. När jag kommit hem från skolan valde halsen att göra uppror och jävlas med mig den också. Och nu sitter jag här, i min säng, med störtont i halsen och en jävlig hosta. Det är äckligt hur fort sånt där skit kan gå. Jag är förkyld alltså, om det nu var någon som inte uppfattade det.
Glömde tidigare att nämna dagens lilla matteprov inom områdena statistik och sannolikhet. Troligen glömdes det bort eftersom det faktiskt var ganska enkelt. Svarade på allt och kände mig säker på nästan allt, förutom på de uppgifter jag endast kände mig ganska säker. Fick förresten veta att det preliminära antalet nya naturare (alltså 95:orna, som börjar i höst) är 30 personer. Trettio nya smartisar. Trettio nya matteB-tortyr-offer. Trettio nya wonderful people. I ain't complaining. Kul att folk vill representera programmet, trots dess smått skräckinjagande rykte.
Ska försöka sova mig frisk nu, thank God för morgondagens sovmorgon! Börjar 9. På UA. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0