Reload

Efter en skoldag med chill bild, tråkig engelska, underbar håltimme, jobbig spanska-redovisning (som dock gick helt okej!) och seg matte har den värsta besvikelsen över damernas förlust lagt sig. Nu taggar jag och Linda istället för att åka till Stockholm på fredag och (förhoppningsvis) se damerna tvinga Djurgården till en femte och avgörande match i Unihoc Arena på söndag. Det är tyvärr en lång väg till en andra seger (till Sthlm också för den delen), men har de lovat en femte match så räknar jag med en femte match! Ska överhuvudtaget bli riktigt kul att bara dra iväg på en bortamatch och bryta det vanliga tråkiga mönstret som jag just nu sitter fast i, omringad av plugg. Har en del att göra nu och vet inte riktigt vad jag ska prioritera. Men det blir la som det blir. Så länge allt är klart och inlämnat i tid är jag och alla andra nöjda.
Matte & sannolikhet? Biologi & bläckfiskdissektion? Engelska and prepositions?

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: ja, jag också :( och det gör inte precis saken bättre av att jag ska oroa mig över saker hela tiden, hahah ;)

2011-04-04 @ 21:25:07
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0