Såpbubbler

Ber om ursäkt för överflödet av otydliga, halvflummiga och mer eller mindre deppiga inlägg. Men det är ungefär så mitt liv är just nu. Jag fattar ingenting. Allt snurrar. Upp och ner. Bakochfram. Snett eller rakt. Så sjukt, så galet, så jobbigt. Vet ingenting om någonting. Det som igår verkade vara det värsta tänkbara börjar nu istället likna något bra. Imorgon lär det vara tvärtom igen. Som sagt: Sjukt. Galet. Jobbigt. Solen skiner. Det är varmt ute. Jag borde gå ut, men det är ju varmare inne. Och man har ju fönster? Inte mycket mer än en månad kvar till mattenationella. Ännu mindre tid kvar till engelskan. Sex nationella prov - alla i maj fucking månad. Bara jag som känner att jag inte kommer ha något liv då? Bläää. USCH. Nej, lär försöka få rätsida på lite stuff nu. För det där med att tänka (läs; överanalysera allt) har ju tidigare varit ett bra koncept... NOT. Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0