Against all odds

Hallihallå! Tänkte bara underrätta er om att jag faktiskt fortfarande är vid liv, trots att skolan redan börjar försöka ta död på mig. Insåg tidigare idag att jag kommer ha fysik hela TRE gånger i veckan. Det är sjukt. Fick fetaste fysikläxan idag dessutom, när vi ändå är inne på det spåret liksom. Har dessutom läxor i kemi, spanska, matte och psykologi - hittills. Och mer lär det bli. Fyfan, det stämmer nog det som alla säger; tvåan på natur är fan det värsta tänkbara skolåret. Jag kommer vara jublande lycklig om jag tar mig igenom detta år lika galant som jag till slut lyckades ta mig igenom det första. Men ingenting är omöjligt - jag ska klara det! In one way or another...

Lär bli lite halvsegt på bloggen nu när skolan kommer i första hand, så att ni vet vad som komma skall liksom! Kyss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0