Första skoldagen avklarad

Och jag lever! Fick schema, snackade om Londonresan, fyllde ut klassen med ännu en tjej, hängde med saknade klasskompisar, förstod för första gången hur tydligt det är vilka som börjat ettan och började sakta inse varför man alltid brukar se fram emot loven. Och det var ungefär allt. Firade (den ännu befintliga) läxfriheten med en fika på stan tillsammans med Linda the awesome. Kom hem, landade i sängen och där sitter jag fortfarande. Ska passa på att kolla på ett avsnitt av Pretty little liars så fort jag har ätit, sen måste jag faktiskt ta mig i kragen och städa mitt rum. Annars kommer det inte bli gjort förrän på höstlovet. Typ. Ciao.

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

åh kul jag går omvårdnad:D

Älskar pll!

2011-08-18 @ 22:37:07
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0