Moments ago I couldn't C the sky

Geez man, klockan är knappt halv tolv och jag sitter redan och gäspar?! Nu är det något som inte stämmer... Jag brukar vanligtvis börja vakna till liv ungefär vid den här tiden på dygnet. Är det min hjärna som på något galet sätt börjar ställa in sig på de tider som gäller (eller åtminstone bör gälla) när man går i skolan? Eftersom jag inte gör det själv menar jag... Well, något knas är det.

Har haft en rätt händelselös dag, dock med en ovanligt stor mängd telefontid... Hur som helst, enough about that! Hjälpte i alla fall syrran att fixa i sitt rum, stack ut och sprang en sväng och toppade dagen med hallonpaj och vaniljsås! Inte särskilt händelserikt, men riktigt jävla bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: allt är bra här!! ska du göra idga?

trevlig helg! kram

2011-08-12 @ 13:48:30
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0