A dirty bleeding hole in my heart

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA MAMI! ♥

Ahmen tjenixen, ännu en dag med kass uppdatering. Men hallå liksom, jag har ju faktiskt ett liv utanför datorn också (!). Dock ett ganska händelselöst sådant. Men i väntan på att något ska hända kan man ju inte bara sitta framför sin kära Mac som en annan jäkla nörd, heheh.
Anyways, seg förmiddag i skolan. Först en timmes slit med en jobbig och svår svenskauppgift, sen typ två timmars tortyr med ännu jobbigare och svårare matte. Efter lunch var det dags för IBG, vilket innebar 1 km simning. Så jäkla skönt, dagens bästa tror jag till och med!
Herrmatch nu på kvällen. Morakillarna var faktiskt riktigt duktiga och bjöd Sirius på en riktig kamp. 3-4-underläge med bara minuter kvar av matchen, de passade såklart på att ta ut målvakten så fort de fick ett frislag. Efter att Mora varit nära en kvittering flera gånger spikade Sirius slutresultatet 3-5 i matchens sista sekund. Surt som satan. De var verkligen värda minst en poäng... Aja, nu ska jag glo sista(!) avsnittet jag har av Gossip Girl. En kopp te till det och kvällen är fulländad. Sen kan jag sova gott. Godnattttttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0