Jag är en drömmare

Engelska-prov avklarat! Satans skönt. Hur det gick vet jag inte. Språket var nog rätt bra men innehållet och uppbyggnaden av texten kan ha skitit sig totalt. Det visar väl sig. Någon som minns att jag skrev Nk-prov i tre timmar för två veckor sedan? Fick i alla fall se resultatet igår - MVG, överraskande nog! Jäkligt skönt kan jag lova.

Huhu, sitter just nu där vi alltid sitter så fort vi får tid. Lyssnar på Alexis Weak på Spotify och halvkollar på killarna när de spelar Neger och President (inte heeeelt ovanligt, hahah). Bild om 10 minuter! Och vet ni vad? Jag är taggad!

Det ser för jäkla trevligt ut i korridorerna alltså, alla ettor på de teoretiska programmen sitter helt insjunkna i sina vita äpplen. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0